Cariere

Căutăm Product Manager

Vrei să vezi cum se transforma o bucatica de material textil intr-un produs gata pregatit pentru vanzare?

Ei, perdelele pe care le vezi in magazine trec printr-un proces foarte frumos de pregatire. Specialistii nostri se ocupa pas cu pas de fiecare detaliu ce poate conta pentru client si pentru o vanzare reusita. 

Te invitam in lumea fascinanta a textilelor!

Alătură-te celei mai dinamice echipe de profesioniști din domeniul textilelor decorative home&deco din Romania.

Descriere

Product Managerul este responsabil pentru performantele portofoliului de produse.
Dezvoltarea consolidata a portofoliului de produse si lansarea cu succes a noilor produse

  • Coordoneaza procesul de lansare a celor doua colectii noi anuale in Romania (verifica toti pasii lansarii produsului asigurandu-se ca nu exista intarzieri in lansare, de la selectia primelor mostre de materiale pana la pregatirea sortimentului pentru prima comanda de import)
  • Urmareste performantele produselor pe piata, analizeaza vanzarile si vine cu idei de imbunatatire a sortimentului de produse
  • Este responsabil de tot procesul de pregatire ale articolelor finite
  • Stabilește cu furnizorii caracteristicile ambalajelor, identifică detaliile legate de ambalajele produselor, conținut etichetare cu respectarea termenelor, in stransa colaborare cu departamentele implicate
  • Răspunde de calitatea și corectitudinea informațiilor transmise către departamentul de vânzări;
    Face prezentari de produse in cadrul firmei alaturi de departamentul de marketing
  • Participa la dezvoltarea relatiilor cu furnizorii, analizeaza potentiali furnizori prin vizite si targuri, expozitii
  • Extinde portofoliul de produse, respectiv le inclocuieste pe cele cu performante slabe
  • Răspunde de actualizarea, verificarea și întreținerea datelor specifice din baza de date;
  • Este la curent cu tendințele pieței, realizeaza studii de piata si de concurenta in domeniul sau și le aplică în munca de zi cu zi;
  • Propune orice modificare de produs (line extension, modificari ambalaje ,etc) ce pot fi benefice imaginii produsului de care este responsabil si se asigura ca are suportul tuturor departamentelor implicate in ceea ce priveste aceasta initiativa.
  • Vine cu propuneri pentru eficientizarea modului de lucru

Ce asteptari avem?

  • Experienta comerciala și/sau de achiziții (creare și dezvoltare gamă produse);
  • Gândire strategică si de ansamblu
  • Foarte bune abilități de comunicare și prezentare;
  • Capacitate de anticipare și organizare;
  • Adaptabilitate;
  • Capacitate de decizie și asumarea responsabilității;
  • Abilități avansate de operare pe calculator (Microsoft Office);
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.
  • Disponibilitate la deplasari externe

De ce oportunități vei beneficia alături de noi?

  • Posibilitatea sa lucrezi cu cele mai noi trenduri in textile home&deco

  • Spectrum larg asupra domeniului prin vizite la targuri, expozitii internationale
  • Posibilitate de invatare si crestere profesionala inhouse si prin traininguri de specialitate
  • Mediu de lucru modern cu spatiu si office view verde cat vezi cu ochii
  • Echipa tanara si deschisa
  • Teambuildinguri

Sediul Decocenter si astfel locatia jobului se afla in Vlaha, in parcul industrial Mendola Group. Transportul este asigurat de catre companie.

Trimite-ti CVul pe adresa resurseumane@decocenter.ro

 


 

IT software and hardware engineer

 

Pozitia are un focus pe trei directii de activitate:

  • consultant intern in proiecte noi de dezvoltare a proceselor de business, digitalizare si aplicatii mobile pentru clienti
  • helpdesk utilizatori
  • administratie si mentenanta retea si drepturi acces

 

Descriere

Este consultant si specialist in proiectele interne de dezvoltare IT pentru solutiile existente in cadrul companiei (solutii ERP personalizate, mobile apps, web site, comunicare cu scannere mobile din zona de logistica)

Participă în implementarea sau upgradarea sistemelor informatice, solutiilor ERP (rezolvarea erorilor, upgrade software & hardware);

Executa operatiuni de instalare/configurare software la nivelul organizatiei;

Acordă asistență tuturor utilizatorilor de sisteme informatice ale companiei în soluționarea problemelor apărute și în folosirea tehnologiilor în activitatea curenta (helpdesk si training utilizatori)

Mentenanță si administrare echipamente de retea: server, router, wireless, imprimante si software: exchange server, active directory, office 365, SQL server etc.

Răspunde de soluțiile de securitate a datelor și a accesului la informații;

 

Cerinte:

- Studii superioare tehnice (electronică, automatică, informatică sau similare);
- Experiență profesională minim 3 ani în implementare/mentenanță software si hardware IT&C;

- Experiență in mediu Microsoft Windows server, Active directory, Server Exchange

- Cunostinte legate de sisteme ERP, conectivitate cu alte aplicatii prin web service (site, scanner mobile, aplicatii mobile etc.)

 

Constituie avantaj:

 Cunoașterea sistemului ERP Microsoft Dynamics Navision sau a unui alt ERP

 

Oferim:

  •  Mediu de lucru modern intr-o ambianță verde cat vezi cu ochii
  •  Paletar divers de proiecte noi de digitalizare
  •  Pachet salarial competitiv
  •  Asigurare de sanatate extinsa
  •  Posibilități de dezvoltare intr-un grup de companii cu peste 450 de angajati
  •  Colaborare pe termen lung
  •  Sediul Decocenter si astfel locatia jobului se afla in Vlaha, in parcul industrial Mendola Group. Transportul este asigurat de catre companie.

 

Trimite-ti CVul pe adresa resurseumane@decocenter.ro

 

 


 

 

Căutăm colegi noi la centrul logistic din Vlaha!

Angajăm:

  • lucrători depozit
  • croitorese
  • ambalatori

Pentru informații, scrieți-ne pe resurseumane@decocenter.ro sau apelați nr.telefon 0264-207247!