Cum comand

După încheierea contractului comercial de vânzare-cumpărare aveți posibilitatea să lansați comenzile dumneavoastră pe site-ul www.decocenter.ro. Vă comunicăm codul utilizator și parola pentru înregistrare. După întregistrare puteți lansa comenzi pe site.
Cum comand pe site?
Pentru realizarea unei comenzi se parcurg următorii pași:
Se selectează produsul dorit.
Un click pe butonul “Adaugă în Coș”. Pentru a continua cumpărăturile se apasă “Continuă”.
Pentru a finaliza cumpărăturile și afișarea coșului se apasă “Coșul de cumpărături.
După afișarea coșului se confirmă produsele selectate în coș, cantitățile și prețul și se trece la “Pasul următor”.
Se alege adresa de livrare (în cazul în care aveți mai multe adrese) și modalitatea de plată.
Se merge la pasul “Livrare și Plată”, unde se selectează una din cele 2 opțiuni disponibile. Verificați pentru ultima dată comanda și dacă doriți să modificați cantitățile, să renunțați la unele produse, să modificați modalitatea de livrare și plată, puteți face acum prin accesarea pașilor anteriori.
Puteți lăsa o notă referitoare la comanda efectuată.
Se bifează “Sunt de acord cu termenii de utilizare”.
Și click pe butonul “Confirmare Comandă”.
Acum, comanda e finalizată. Dacă datele sunt complete, veți primi un e-mail de confirmare.
Livrare și plată
S.C. DECO CENTER S.R.L. vă pune la dispoziție metodele de livrare și plată pentru produsele comandate, astfel încât D-voastră să puteți alege pe cea mai potrivită și cea mai satisfăcătoare dintre ele ținând cont de nevoile D-voastră.
Metode de livrare și plată:
1. Ridicarea produselor comandate din depozitul S.C. DECO CENTER S.R.L. și plata în numerar reprezintă modalitatea de livrare și plată generală.
2. În cazul în care preferați ca produsele comandate să vă fie livrate direct la sediu sau la punctul de lucru specificat, vă punem la dispoziție posibilitatea ca acestea să fie livrate prin intermediul societății de curierat rapid cu care S.C. DECO CENTER S.R.L. are încheiat un contract de transport, și anume – GLS – S.C. General Logistics Systems România S.R.L.
Pentru produsele livrate prin intermediul serviciului de curierat rapid, D-voastră veți realiza plata la agentul de curierat rapid prin serviciul ramburs, odată ce veți primi produsele comandate. S.C. DECO CENTER S.R.L. nu este în măsură să-și asume răspunderea cu privire la deficiențele calitative constatate și intervenite asupra produselor în urma transportului realizat de către societatea de curierat rapid, furnizorul – vânzătorul descărcându-se de riscurile și responsabilitățile asociate produselor în momentul predării acestora către societatea de curierat rapid. S.C. DECO CENTER S.R.L. asigură ambalarea corespunzătoare a produselor, asigurând în același timp transmiterea documentelor însoțitoare. (factura, certificat de garanție,etc.)
Vă rugăm să țineți cont de faptul că societatea de curierat rapid livrează coletele conținând produsele comandate de D-voastră între orele 10:00 și 15:00, de aceea vă rugăm să ne indicați o adresă de livrare unde puteți fi găsit în acest interval de timp! În cazul în care clientul-cumpărătorul nu se află la adresa de livrare în momentul livrării, agentul de curierat rapid lasă o înștiințare la acea adresă. Pe înștiințare va apărea numărul coletului și numărul de telefon al GLS. Clientul – cumpărător are la dispoziție 5 zile lucrătoare pentru a conveni cu societatea de curierat rapid asupra unei alte zi pentru livrare. Dacă acest lucru nu se realizează, agentul de curierat rapid returnează coletul Furnizorului – vanzator. Dacă Clientul – cumpărător nu se află la adresa de livrare și agentul de curierat rapid nu poate lăsa nicio înștiințare, acesta va încerca livrarea și în următoarea zi de lucru. Dacă livrarea eșuează și a doua oară, societatea de curierat rapid returnează coletul Furnizorului – vânzător.
S.C. DECO CENTER S.R.L. nu este responsabil pentru neonorarea unei comenzi din cauze de forță majoră.
În cazul în care Furnizorul – vânzător nu poate respecta termenele de livrare ale comenzii, va anunța de îndată Clientul – cumpărător cu privire la acest lucru și cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.
Furnizorul – vânzător va emite o factură fiscală pentru produsele livrate, obligația Clientului – cumpărător fiind aceea de a furniza informații corecte și necesare pentru emiterea unei astfel de facturi.